>

Snöstyltor

Hello, Då har man varit i stallet och det var hur mysigt som hellst om man bortser från snöstyltorna Barmur fick. Men vi hade med oss en hovkrats som vi fick lov att använda ett antal gånger men då blev det lättare för Barmur. Ja han lyssnade inte alls när jagh red utan bet tag i bettet och bara gick. Men i slutet när man kämpade som mest började han lyssna och han började gå fint men resten... Så har han aldrig varit innan. Konstigt, eller så var det bara humöret som var neråt. Vet inte faktiskt. Men men. Nu ska man försöka nå Fellsa igen och kolla om vi ska göra något kul.


En gammal bild från förra året...


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild