>

Skrivit klart allt so arbete, nu är man nöjd!

YEEEES! Nu är man klar, äntligen! Har suttit sen skolan slutade med Ellan och Rebban och skrivit en analys om Katolicismen och så har jag skrivit två fakta texter om påven och sakrament! Herregud! Blev nöjd ändå nu när man är klar! Ska blogga lite mer nu än jag jgort men är ändå rätt nöjd med mitt bloggande,

JAG ÄR NÖJD MED MIG SJÄLV!

och det tycker jag att alla ska vara för det är en skön känsla faktiskt. Men allt annat under dagen var bra utom att det var skola och så. Men man får tåla snart kommer allt skit med nationella proven :( VILL INTE HA DOM!
Men ska sova nu, thihihi, är trött. Men bilderna från sälen kommer snart lovar!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild