>

RUBRIK.

Hello, nu harm an ju inte skrivit på ett tag så måste skriva allt nu. Men ska man skriva lite om helgen först kanske? Får göra det.

Fredag: Skrev lite då faktiskt men var på Anna Winbergs fest. Hon fyllde år i torsdags så vi firade henne. Det var superkul och dem personerna som var där var hur sköna som hellst. En superkväll alltså. Vad mer kan man skriva? Inget.

Lördag: Fotbollscup nästan hela dagen som gick väl hyffsat dock blev det bara en 5:e plats. Men det var första cupen med damlaget och vi spelade bra. Det var superkul. Att få tackla folk är et STORT ++++++. Hahahah, är elakast på planen. Sista matchen kom David dit, gjorde min sämsta match då typ. Hahah, Men efter käka vi hos mej och david va med såklart! Senare drog vi till honom. Egentligen skulle vi träffa Emil och Lina men ingen pallade gå ut hahah! Vi är så bra faktiskt. Det blev en mysig kväll med min älskling. Måste göras om!

Söndag: Sov hos David och vi gjorde en massa saker. Vissa mer mysiga än andra. Han är ju lite galen för dem som inte vet(a). Vi drog hem te mej typ 16. Senare blev det mat, bakade winernoguat(mest jag) sen film! Paranormal Activity. SKIT LÄSKIG SÄGER JAG BARA! Har nog inte sett någon så läskig film på länge som denna.

Idag: Skola, BLÄ! Men vi fick slippa hemkunskapen! yeeey. Nu ska min baby oh jag se fortsättningen på filmen.

Pussar!


Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

sönda wtf xD

2010-01-26 @ 20:23:19

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild