>

Plugget tar över ens liv

PLUGGET TAR KÅL PÅ MEJ! Det är så mycket nu så man vet inte vad. lärarna vet att vi har mycket men ändå får vi bara mer och mer prov och läxor. Man blir ju helt störd, seriöst! Nu har man skrivit Idrottuppgift om ergonomi och nu ska man plugga till spanska, som tur har är man rätt hyffsad på spanska så det mesta är lätt och jag kan det redan. Men nu SKA DET PLUGGAS, NEJ!!!!!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild