>

Morgon,

Hello, Då var det morgon igen. Helvete! Börjar 08.05 så måste nog gå om en kvart eller liknande. Nu ska man bara sminka sig och fixa håret, Sen klart! :) Skriver mer senare när jag kommer hem, Pussar!

Kommentera inlägget här!
Postat av: Amanda

sv; jag tänker mig för och jag kommenterade en kommentar, exakt med min åsikt. jag tycker inte du ska kalla mig gumman, det känns inte särskilt trevligt :) och varför ska VI bråka om en sak som inte är oss emellan? vi lägger ner fan patetiskt av oss.

2010-01-28 @ 08:12:05
URL: http://bubblies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild