>

Men snälla!...

En sak jag inte kan förstå är hur folk beter sig ibland. Som en person som antar en sak som inte ens är sant och säger det vidare sen drar? Vågar man inte stå för saken eller? Men att anta att en/flera personer har gjort något som dem inte äns gör, det är inte ok! Hoppas den kan förstå det. Och det är inte ett dagis, grow up. Och sen säga till andra att ingen gillar en, Men om man tänker efter så är inga egoistiska personer omtyckta. Tänk på omgiviningen och prata inte bara om dig själv. Hur skulle det kännas om det fanns någon annan som skulle få säga något? Eller får du för lite uppmärksamhet då?  Vill bara skratta för det där var riktigt PATETISKT, och vet inte vad man kan göra åt en sådan här person, SORGLIGT!


Kommentera inlägget här!
Postat av: AkA fjortis

men sluta nu.. ajaj.. Fjortis.

2010-01-27 @ 19:21:25
URL: http://godiskungen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild