>

Träbollen,

Tjeeenna, Hade cup idag med laget på Ekerö och den gick väl sådär.
Hade inte bästa målisen osv... Och så fick jag spela topp.
Just det.. TOPP!!! Det kör man ju aldrig :O Är ju back för i helvete. Vi hade cp byten också så det var inte så kul att spela men man fick spela lite iaf.
Domare som inte kan alla regler dömde oss -.- Han lyssna bara på vad man sa och så möta vi tjockisar. Fan tackla en tjej som va minst 3ggr så stor som mej och hon skriver att jag slog henne i bakhuvudet, domaren dömer frispark..Men HALLÅ!!!! Nådde ju fan inte äns upp dit och hade armarna neråt? CP domarjävel!
SKAFFA BÄTTRE DOMARE TILL DAM!!!!!
Nu ska man käka lite så man kmr iväg någon gång...

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild