>

STUDIEDAG

God Morgon alla!
Då har man studiedag idag men sov inte särskilt länge för en viss David sa att man skulle vakna vid 10 så då gjorde jag det. Nu e man lite trött faktiskt! Får väl göra mej pigg. RIDNING ikväll! Jippi!!! :D Hoppas dock att jag inte får Snaelda för vill ha någon med lite mer "Go" i sig. Helst Draupnir... En favvo. Tror att chansen är liten för jag börja ju rida där förra måndagen. Vi får se helt enkelt. Om jag får Snaelda en gång till så ska jag fråga min faster om jag kan får ta Barmur istället. Det är min älsklings polle. Ska man kanske ta och göra sig iordning?
Höres'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild