>

Måndag.

Heej, Ni har fått veta lite om vad som har hänt idag och så så tänker inte skriva så mycket men David var här och vi gjorde en massa knäppa saker. Jag försökte slå honom i fifa 08 och jag tyckte jag skulle vinna för Barcelona ska ju vinna över AIK.. men han lyckades göra en räddning på straffar annars var jag bättre. Helt enligt mej.
Senare drog jag på ridning och fick samma häst igen, tråkigt nog. Men ska ringa min faster och fråga om jag får rida Barmur 3veckor frammåt typ. Vet inte när provet är :S....


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild