>

In Windsor!

Hi friends, I and Fellan are in Windsor, England. Och nu tanker jag inte skriva pa engelska nagot mer. Det ar lite irriterande att det inte finns alla bokstaver men man far ta det. Jag bloggar iaf. Vi kom hit igar och resan gick super. Nar vi kom fram akte vi hem till min moster Camilla. Idag har vi varit och shoppat i Wondsor och Slough. Jag hittade en trojja och en datamus xD hahahah, man kan inte tro det men datamusen ar speciell. Ni kommer fa se bilder sen nar vi kommer hem. Det var en mysig dag iallafall och Fellsan har fatt se England. Vi var ocksa hos Camillas kompis som har en liten bebis. Den var verkligen ur soot och gullig. Imorgon ska vi in till London och ga pa allt mojligt. Skriver kanske imorgon. Ska ata glass nu. MUMS!

CYA!

 

Miss you baby! :'( <3


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild