>

En casa..

Hola amigos, Tänker faktiskt inte skriva på spanska för att alla inte skulle förstå.
Kan skriva något på spanska sen. Vi får se vad det blir. En dag bara spanska kanske? Haha,
jag vet inte men får ju hitta på något kul. Hmm.. Men måste fota snart eller det kommer faktiskt
det blir väl nästa vecka kanske eller något, Det får bli skärpning men det har varit rätt mycket nu
i skolan och så så jag har rent ut sagt inte hunnit. Det ska ändras!
Måste också leta upp lite modeller som kan en aning. Eller alla kan om dem vill men man måste
våga vara lite galen för att det ska bli balla kort. Har stora planer på olika slags fototagningar så nu är det bara modellerna som fattas. Ska fortsätta chatta lite med Bella nu så hon inte blir sur! :)


Kolla vad man kan skriva med miniräknaren :D Sosso!

Kommentera inlägget här!
Postat av: bella

mhmm du ska snacka med MIG hela tiden, bara sitta och vänta på mina svar. OKEJ?!?!

2010-02-02 @ 16:56:11
URL: http://forbelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild