>

Det går inge bra!

Helloj,  nu har man so men kan inte skriva i skolan. Det går inte, jag kommer inte på något att skriva. Men har letat mer fakta och har hittat några som är skit bra. Ska ksriva hemma för det är då jag kan komma på allt. När jag är själv. Det är då det går. Men här i skolan går det inte. Det är inte så bra men det går inte för blir jätte lätt okoncentrerad oh måste ha det helt tyst för att något ska gå.
Nu ska man jobba vidare på helvetet!

Pussar S'


Kommentera inlägget här!
Postat av: :p gissa vem? x)

Lååååångsökt misstolk hihi^^

2010-02-16 @ 17:44:03
Postat av: Sossu

Matte?

2010-02-18 @ 23:02:19
URL: http://sossus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild