>

Blabla!

Tjenixen! Har precis kommit hem från att ha varit med mupparna David och Wronkie. Haha, Matte har srst asss många smeknamn, helt sjukt! Ni kan få se alla smeknamnen sen för det är många!
Vi gjorde väl inget srst men för inte så länge fick man veta att man har träning... SUCK!
Är skit trött men måste träna för ska inte träna imorron för måste skriva klart min helvetes so! Det är HEMSKT!
Ska fortsätta lite nu....

Höres, s'



Gammal bild på David, Junior & Wronkie...
Eller inte så gammal men they have changed! :)

Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

hur har dmo changed då? :)

2010-02-24 @ 18:09:55
Postat av: wronkneger

asså jag ser bara liten ut... e inte det egentligen ;)

2010-02-24 @ 20:12:34
Postat av: Anonym

noop du e tjockis eg :)

2010-02-27 @ 22:17:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild