>

Julklappstips till både häst & ryttare

Hello, Nu börjar julen närma sig allt fortare och då är det ju hög tid att köpa julklappar! Här kommer lite julklappstips för både hästen och ryttare. (bild lånad från www.hooks.se )


Till Ryttaren:

* Ridbyxor, det går alltid åt och man blir alltid glad att få ett par fräscha igen!
* Ridupplevelse, denna är lite dyr men det blir ett minne för livet, en ridweekend på island, vad sägs? :)
* Kurser, behöver inte vara så dyrt! Detta är både kul och nyttigt för hästen!
* Handskar, dina kanske är trasiga så varför inte önska sig det? Billigt och effektiv julklapp!
Tänk på vad som fattas, något ridspö eller liknande? Jätte bra att köpa i present till någon!

Till Hästen:

*Morötter och annat ätbart, hästen älskar det!
* Nya schabrak? Byta ut dom slitna kanske?
* Nytt träns
* Annat som behövs i utrustningen eller liknande!
Man får vara påhittig men här har ni fått några enstaka tips som kanske får er att komma på något! :)
/s'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild