>

Stegrande vilding!

Hello,

Ja, idag har man ridit då och fick Duna igen.. Carro, vår instruktör var inte där så vi fick Malin istället så vi fick rida ut. Ja det hela börjar med att Duna inte kan stå still sen när vi börjar gå mot skogen så stegrar hon troligtvis för att hon är så ivrig. Men efter det lägger jag mig nästan sist i ledet och genast blir hon lite lugnare. Trodde jag då! Vi ska börja tölta och där blev det stegring igen men efter går hon jätte fint. Skumt! Duna gillar inte vattenpölar och det var jätte kul att halva stigarna i skogen var fulla. Som sagt, vi var mer i buskarna och skogen än på stigarna. Ja, sen får hon för sig att hoppa lite så det blir ett hopp sen ett till över en stock. Plus får vi lägga till att hon sparka bak ut också. Vilken liten vilding säger jag bara! Men hon är rolig! ;D

/s'

 

 


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild