>

Sovmorgon



Helloj,
Ja idag har man sovmorgon för börjar 10.25! Vad NICET! Men vaknade innan jag skulle gå upp för att en viss katt tyckte att man hade sovit nog. Typiskt! Det kommer fler dagar med sovmorgon, faktiskt på fredag redan. Vad gött! haha, skrev gött för tänkte på vår ena lärare som är så tråkig att han är rolig. Ska snart börja göra mig iordning för att gå te skolan då. Vi har bara två lektioner idag så det är skönt! :) Ska äta lite nu..
/s'

Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

va sa dart vader när han jaga luke skywalker i göteborg?



ge daj



<3333

2010-08-26 @ 20:28:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild