>

Sista dagen på sommarlovet

Hello,

Ja då var det sista dagen på sommarlovet och har man gjort något speciellt? Nä inte idag men igår hade vi en mysig kväll med "gamla" klassen. Det var kul men det slutade för tidigt. Men det får vi göra om så det är inget problem. Sommaren har gått för fort men det blir säkert bra ändå. Imorgon börjar man gymnasiet och det ska bli spännande faktiskt och kul på samma gång. En ny upplevelse. Idag har man hjälpt David att hitta nya skor som blev ett par lacoste och köpt ett nytt lås till skåpet. Matte var också med när vi handlade. Men nu ska man vara lite social..

 

/s'


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild