>

Ny start på denna vecka..

God morgon!
Ja då hinner man lägga in ett litet inlägg innan man ska dra till skolan då. Idag blir det mördar schema eller inte. Även om jag går från 08.20 till 16.00 så känns det inte så farligt. Idag vet man också att man kommer få Photoshop Cs5 och så ska man även få träffa David efter några timmar, :)
Jag var bara tvungen att skriva det. Men efter skolan blir det direkt hem, byta om och iväg till stallet. Längtar! Vill rida Duna hela tiden känns det som. Hon är verkligen speciell men jag gillar det! Ska iallafall åka nu..
/s'



Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild