>

Nagelfix

Hellojsan,
Sitter här i mitt lilla rum och ska egentligen packa prylar som jag ska ha hos pappa men måste fixa mina naglar först, hihi! Det går rätt fort om man inte är så noggrann för orkar inte. Sen när jag är klar med allt ska jag träffa David innan man ska på bio ikväll med lillsyrran och mamma. Då blir det Eclipse! Har längtat efter att fått sett den och nu får jag det. Skulle egentligen sett den med en kompis men hon sa att hon inte "hinner" och jag har bara den här dagen på mig så då får vi gå och se någon annan film sen när jag har tid i framtiden. Låter skit långt till det men kommer inte ha någon tid med allt sen. Kanske någon dag på helgen.. Men visst kan jag klämma in lite roliga saker också men ändå. Nä, men nu ska jag fixa allt så jag blir klar någon gång!
Cya S'

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild