>

Dags för mer bloggande!

tjeniixen!
Om drygt en vecka om ens det så börjar man gymnasiet och pluggandet till att bli webbdesigner! Ska bli suuuper kul men ändå jobbigt att plugga. Men så är väl alla? Ingen gillar plugg. Sommaren i sig har gått riktigt fort och skulle verkligen vilja ha några veckor till. Nu när hösten närmar sig har man ett lång lista på saker som måste göras. Det är inte lite.. Det har varit en underbar sommar iallafall, Vart med min otroliga älskade pojkvän, ridit Litla som jag ska fortsätta med! Vill ha henne som egen... Hon är så speciell och jag har verkligen fäst mig vid henne. hon och Barmur är ju verkligen bäst att få rida. Vad har man gjort mer då.. Jo vart på landet, i Ö-vik på Davids land, I Göte på liseberg och i skara, sedan har man varit i örebro och varit med kompisar på grönan, sen jobbat på fotbollsskolan och mycket mer på det! Det är en hel del jag har hunnit med den här sommaren men det känns ändå som om man inte har hunnit ett shit! Ska ladda upp lite bilder från Ö-vik nu så..
Cya soon, S'


Bus katten i gräset.

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild