>

Afternoon

Hello,
Idag har man då hunnit med en massa saker, eller ja inte än. Ska göra lite pryxlar men inte än. Har härligaste dagen idag med bara två lektioner. Det är nicet! Svenska en timme sen lunch sen bild en timme. Det är chill faktiskt. Imorgon har man däremot lite mer men ska kolla om jag kan lägga till en kurs någonstans men det är så krångligt med allt hit och dit. Strunt i det nu för efter skolan följde David med mig hem och han fick duscha(för att han hade idrott ute i regnet..) medans jag gjorde amerikanska pannkakor både med choklad och vanliga. riktigt goda faktiskt. Nu sitter man här och tittar på simpson med älsklingen.
/s'

Jag och David i Ö-vik -10

Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild