>

Träningsläger i Kungsbacka

Heej!
Då var man äntligen hemma från allt. Eller mer exakt så kom man ju hem igår men skit samma. Träningslägret var kul även om det var SKIT tråkigt att spela med div 5 laget. Dom kunde inte äns passa en boll och aldrig kunde bollen rulla i backlinjen för de tyckar att bollen ska upp hela tiden. Finns mycket som gjorde mig arg. Speciellt när vissa är så nonchalant mot en när det är jag som ska styra spelet med Rebecca. Förstår mig verkligen inte på dom som utrycker sig så! Jag är egentligen ytter vänsterback så jag vet att det är bara att följa vad man blir tillsagd av mittbackarna. Åhh! Får damp ett stuntal gånger. Sen när man får träna med dom också, Inte kul! Vissa som rent ut sagt suger. illa sagt men sanning.. iallafall så sänker dom nivån och kvaliten på träningen så man utvecklas aldrig vidare. TRÅK! Nu struntar vi i det för annars går jag in på detaljer och det blir rätt tråkigt för dom som inte förstår. Bussresan ner och upp gick bra och sov halvvägs, skönt. Vi bodde på hotell som var riktigt fint och bodde med knas Maria! :D Hah, det var kul. Planerna där nere är också jätte fina och mycket bättre än våran på sportfältet. Finns inget mer att säga? Noop. Det var bra utan vissa saker..


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild