>

Tjalalal!

Helllojsan,
Sitter då här inne istället för ute i det nicea vädret och väntar på att mami ska komma för vi ska handla lite skor te mig! Kuligt värre att få nya skor faktiskt för mina skor nu är ruttna äckliga saker.. Vill ut och göra något också men vem är hemma? Ska kolla om Matte e hemma så får man göra något med honom. Oh, juste hade so prov i två timmar idag och det gick bra, eller??! Vet faktiskt inte om det blev något vidare. Skrev bara 4 och en halv sida på sista frågan. Skit samma, ska försöka komma på något kul att göra..

See ya soon! :)


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild