>

Långfredag

Hello,
Är hemma hos David men ska snart bli upphämtad av Mami och Robban för vi ska till hans syster Anette för att fira lite påsk. Kuligt värre. David ska till ikea haha!! Nä vad taskig jag var där men jag tycker att ikea är lite kul om man får köpa saker till sig inte till andra. Undrar hur det blir när man flyttar hemifrån. skit samma ska gå nu iallafall.
Cya!

Kommentera inlägget här!
Postat av: carro

sosso! jag saknar dig!! :(<3 fin blogg förresten

2010-04-02 @ 13:36:13
URL: http://carolineahgberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild