>

Tagit navelpiercing!!!!

Tjueeee!! Är jätte glad för har precis tagit navelpiercing och det blev jätte fint. Det blev en stav med ljusblå kristall. Men i skolan har gjorde vi fjortis frisyr på David som blev hur söt som helst och han måste ha det någon mer gång faktiskt! Jag och olivia var "stylieisterna" hahah. Men nu hinner jag inte skriva mer utan skriver mer senare för ska ut...


Cya/ Sossu



Världens finaste kille, I love you!<3


Kommentera inlägget här!
Postat av: olivia mewtwo axelsson

han blev skiit sööt:) hah vi hade typ bara halva mattes burk ii han hår:P han måste ha de nån mer gång=) du får sova hos hnm o fixa hans frilla:P

2009-10-21 @ 20:32:00
Postat av: olivia mewtwo axelsson

o juste om du gör de kanske han inte kmr försent heller;P

2009-10-21 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild