>

Sabado, Un nuevo día

Hola amigos! Hoy... eller nää tänker inte skriva något inlägg på spanska idag för orkar inte tänka men det kanske kommer någon gång längre fram. Lördagar, absolut bästa dagen på veckan eller fredagar är ju också så nice. Men nu är det lördag och jag ska baka med papis flickvän Helena. Jag har hemuppgift i hemkunskapen så jag måste baka bullar men det är kul ändå! Man måste ju behålla mvg i hemkunskapen så tänket göra om receptet lite, hihi. Inte s¨å mycket men det blir kul tror jag. Hoppas man får högre betyg då och det hoppas jag. Men nu tänkte jag skriva lite om igår eftersom att jag inte han det igår. Så vart ska man börja... hmm

...Var i skolan som är booring men det gick snabbt ändå. Sen efter skolan drog jag,Fellan och några till hem till henne sen drog vi hem till mig. Oh fick en playboy kanin kudde ( :D jätte glad!!) av världens bästa kille! Hihih den var jätte fin! Men i alla fall så senare blev det mycket men Jag och Oliven sov hos Fellan sen därimellan såg vi klart på "Drag me to hell" som var konstig tyckte jag. Den blev bara mer och mer förvirrande så man hängde inte med så värst mycket. Dagens filmer är inte lika bra som förr om man menar skräckfilmer.. Nu är dem för fejkade och inte alls så där pirrande läskiga som förr. Det suger faktiskt men men.

Nu är man hemma och ska börja baka, men ett till inlägg kommer senare efter jag bakat klart!

Puss Sossu

 


Kommentera inlägget här!
Postat av: olivia

jätteglad e ett ord......:P

2009-10-24 @ 14:26:21
Postat av: olivia

ja tror kaninkudde e de me:P

ja börjar ju faan bli bättre än dåg på o stva:P hahah

2009-10-24 @ 14:27:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild