>

Nyvaken jävel




Men baaajs! 
Är jätte tröött! Jag trodde jag vaknade vid elva men klockan var tydligen bara tio. USCH för tids byte hit och dit, blir så förvirrad :S Varför inte ha samma tid hela året runt? -.-'' Nä nu blev jag sådär glad.. Haha e en nyvaken jävel och ser ut som fan, Håret åt alla håll, och mina ögon vill sova men kroppen har ett eget liv.. EGET LIV??!! njääää kanske inte men bläääbläää... Snart ska man väl ut med Fellsa dåra, Men jag vill fota, thihihi.. Skriver mer seeeeenn!

Puss Sossu


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild