>

Träning snart då...

USCH!, Det är kallt och regnar typ för det snöar inte längre... Suck. Måste träna men har ingen lust. Vill träna men vill inte gå ut. Det är det som är problemet. Men ska få träffa min finfina flicka idag! jääi. Men i skolan fick vi tillbaka våra noveller oh fick VG. Det är bra.. Skulle fått bättre om inte slutet blev helt fuck't up. Ja får försöka nästa gång. På so:n fick vi se på film som var bra och sorlig som fan. Men nu måste man skynda så man hinner med träningen...


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild