>

Ridning e kul

Ja, jag älskar ridning! Och bryr mig inte om vad andra tycker för så här tycker jag. Var i stallet idag föresten hos Barmur. Det gick skit bra rent ut sagt med alla gångarter men tölten var lite extra som traven som blev jätte bra när han höjde ryggen. Men kylan var ett minus.. Blä för kyla säger jag bara. Då saknade jag mitt personliga element vid namn David som är riktigt härligt varm hela tiden medans man själv fryser ihjäl. Det låter bra, visst? Men gud vad jag blev glad i skolan föresten, attt jag fick MVG på en fysik text är grymt ju. Jag trodde att jag max skulle få VG för tyckte inte jag skrev något bra men det var tydligen skit bra. Då blir man pushad lite extra för att plugga mer. Nu ska jag fortsätta leka lite i photoshop.



Kommentera inlägget här!
Postat av: Anonym

Vad duktig du ar... Jga vill se mer MVG's :-)

2009-11-11 @ 16:46:03

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild