>

Nu började tyvärr skolan igen

Men bläää för skolan! I hate it! Även om vi hade typ chill dag så kommer helvetet imorgon, USCH! Är typ bara med boysen i plugget oh det e faan så mycket lättare än tjejer helt ärligt!! Fast Fellsa oh Alicia(Alice som jag kallar henne..) e man med på rasterna! :D Det e naaaaiceee. Seriöst på syslöjden går det skit och orkar knappt, allt är ju bara fel...!!! BLÄ FÖR DET MED! Låter som värsta aggro människan men e uttråkad som fan så det blir lite så här. Men jag är GLADD!! Fick 98.5/100 på spanska provet så solklar MVG! Hade bäst i klassen eller? David tyckte jag cheetar för att jag pratar lite spanska hemma med mami. Men nejdå oh provet var superlätt enligt mig. På idrotten när vi kör vollyboll har man en jätte snäll kille som slår mej i huvudet, Tack! Måste växa lite till så ser han inte över mig. Det var ju inte meningen men gjorde lite ont hah.. Nu måste jag hitta på något innan man sjunker ner i tråkighetens helvete, höres..


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild