>

Morgon och i tid!

Hallojsan, Nu kommer Fellan bli glad för jag är i tid haha, brukar vara 5 minuter sen eller så men det e inte mitt fel tycker jag utan skolan som ska börja så tidigt hela tiden.. Men igår hann jag inte skriva så mycket för höll på att somna vid datan när jag skrev(ILLA!!).. Så det blev en början och ett slut, men kan kortfatta dagen igår:
1. skola :(
2. Stallet med Fellan
3. E med David,Matte & Fellan
4. Vet inte..


haha fin dag va?? Ja men nu måste jag dra till skolan så skriver när jag kommer hem.


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild