>

SORRY!

Halloj, Sorry för att jag inte skrev igår men hade inte tid när jag kom hem, underlgit nog. trodde de men hadde fel då. Men  då får man väl skriva idag då. Men igår var det rätt dåligt väder ute men men. Det blev shopping iallafall inter julklappar utan lite kläder till mej! Det blev ett par jeans från Zara, en tröjja från Zara också och ett till par jeans från H&M faktiskt :D ME looove it. Hehe, Hittade verkligen inga julklappar, OMG! Måste verkligen komma på något man kan ge... Det e ju så mycket man måste göra nu så man blir galen! Men har hittat en julklapp och det e till David! :) Den e inte så billig men han e värd det. Eller han är värd mer men de har jag inte själv råd med tyvärr :/. Såg NK's julskyltning som var lite annorlunda tyckte jag. Inte så jätte mycket tomtar och det var fjälltema tror jag. Såg så ut. Sedan på kvällen efter vart i stan hela dan så bakade vi pepparkakor, MUMS! oh gjorde en jätte fin till Älsk.. :D Sedan fick jag läsa högt för vi var tvungna att plugga idrrott som var enkelt. Kunde redan allt men men. Sedan gjorde jag inget mer oh den här dagen är inte klar än så skriver sedan..
Oj vad långt inlägget blev(assoe mycket text) Hoppas ni orkar läsa..



Lånad bild


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild