>

PRAO dag 2.

Tjenna, En inte så tuff dag men det hände en hel del på vägen dit kan jag säga! Bussen stannade på en hållplats mitt i en backe och sen när han skulle köra vidare höll hela bussen på att glida ner i diket var skit nära.. Så fick vänta i den där bussen i en kvart innan en annan buss kom och hämta oss. När vi ska byta buss går den precis framför ögonen på oss så vi måste vänta i 25minuter tills nästa buss. OCH DET VAR SKIT KALLT UTE! + att det var totalt kaos för att det hade kommit så mycket snö ute. Helt otroligt faktiskt. Men det är kul med snö. Men till saken nu, Jag och Fells kom 35minuter för sent men det gjorde inget. Vi fick en ny bil att mecka med och vi lyckades inte skruva ut en skruv på 45 mintuer haha xD, vi e otroliga.. Allmänt knäppa är vi också och det står vi för. Hoppas jag iallafall! Men nu ska man skriva om ngt annat men det blir i ett annat inlägg!


Kommentera inlägget här!

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild