>

Julmarknad & Julklapps inhandling

God morgon alla! Snart ska man in till stan och gå på julmarknad i gamla stan tror jag. Sedan blir det nog att börja titta på julklappar till alla. har inte köpt en ända!! :O Så nu måste man börja skynda sej lite. Men ni får veta mer sedan för nu går snart bussen och dem andra väntar nere vid dörren, Så vi höres..



Skriv gärna era julklapps tips!


Kommentera inlägget här!
Postat av: R e b e c c a

Fin blogg :)

2009-12-06 @ 15:34:50
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/
Postat av: R e b e c c a

sv: Varsegod :) Tack själv ^^

2009-12-07 @ 15:58:36
URL: http://saatisfaaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild