>

Bella, här får du min julklappslista!

Allt detta fick jag:

1100kr
Playboy påslakan
Playboy piercingstav till naveln
Playboyhalsband av älsklingen!
250kr på bio
250kr på kicks
Erik Grönwalls singel- higher
Avril Lavignes parfym "black star"
Popcornmaskin
Popcornskål(hah)
Popcorn
Mjukisdress
Tomas sabo belock
Örhängen av Fellsa
Skidor+stavar
Skidhjälm
Almenacka
Datamus(usb)
200kr på intersport
Tavelramar
Bh+string
Handsprit(av ngn konstig andledning)
Våffel&Pannkaks bok
T-shirt från Gina Tricot
Högtalare till datan

Vet inte om det var något mer... ;)


Kommentera inlägget här!
Postat av: bella

HAHAHAH TACK SOSS! :P

2009-12-26 @ 21:17:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress till din blogg:

Kommentera:

Trackback




Sofie Borell heter jag som driver bloggen och kommer från Sollentuna, Stockholm. Är född 1994 alltså 17år och går första året på Teknikprogrammet. Min största passion är foto och mitt liv är ägnat åt de två islandshästarna, Litla Lif från Sjövik och Gambri från Sjövik. I bloggen får ni följa min vardag bland bilder och islandshästar.

Copyright © by Sofie Borell 2009-2011
[email protected]


bloglovin
         

Om

Min profilbild